perjantai 14. maaliskuuta 2014

Uusia ennätyksiä

Katsaus kuluneeseen viikkoon:

Maanantaina tempaistiin:

1RM Snatch

Hain lähinnä tekniikkaa, taas. Välillä onnistui paremmin kuin toisinaan. Suurin paino, missä allemeno onnistui hyvin, oli 27,5kg :( En tiedä, mikä ihme siihen allemenoon on tullut. Jokin pään sisällä oleva pelko, mikä pitäs saada nopeasti pois.

Metcon
9-7-5-7-9
KB Swing 24kg
Box jumps (60cm)

Tää oli tosi kiva ja meni hyvin! Kello näytti 3.05 kun olin tehnyt kaikki toistot. Sopi kivasti mulle, pitkäjalkainen kun oon niin hyppiminen suht. helppoa tuolle "korkealle" boksille. Swingitkin meni hyvin!

Illalla grillailtiin Minnan ja Karolinan kanssa, oli tosi mukavaa pitkästä aikaa tehdä sitäkin :)

Tiistaina oli vuorossa mave ykkösmaksimi.

Oma ykkösmaksimitulos nousi 2,5kg, mikä ei kauheesti lämmitä mieltä, mutta hitaasti hyvä tulee, kai?

3x1

95kg, 107,5kg, 107,5kg

Oli taas aika raskaan tuntoista. :(

Perään oli quality metcon:

3 rounds for quality:
10 DB Split clean
15 DB Push press
80m farmer's walk with KB's

Tää oli ihan kiva jumppailu! Ekalla kiekalla meni hartiat hirveän tukkoon, mut ne aukes onneks seuraaville ja pystyi nostamaan vähän painojakin :)

DB oli 25lb ja KB 20kg/24kg 2 kierrosta

Keskiviikkona kävin mobbailemassa, ei kummosempaa siis.

Torstaina oli vuorosa Clean & Jerkiä. Oli todella löysää touhua.

7x Power clean-Squat clean-Jerk, (painoa kasvattaen niin että tekniikka pysyy kasassa )

Tein 52,5kg asti. Sit loppui käsistä puhti... Ankeaa. Mulla tosiaan on push pressi 5kg parempi kuin jerkki ja asian ei siis pitäis olla näin päin :D Tekniikkaa pitää todellakin hioa, ja paljon!

Loppuun tein OTM10 1-6min 3 leukaa, 7-10min 2 leukaa

Tänään perjantaina oli vuorossa ykkösmaksimit etukyykkyyn ja push pressiin.

Mulla ei kummastakaan liikkeestä ollut aiempia ennätyksiä tiedossa, et oli ihan jännä lähteä hakemaan.

Tein ensin push pressit:

35kg
45kg
50kg
55kg
60kg ! 

Eli 60kg on tällä hetkellä push pressi :) Oon ihan tyytyväinen!

Front squat meni seuraavasti:

 45kg
55kg
65kg
75kg
80kg !

Koitin nostaa vielä 82,5kg, mutta siinä ei ollu tarpeeks yritystä ja se jäi alhaalle. Oon silti tosi tyytyväinen tähän tulokseen :)

Loppuun oli meton:

For time
20 DU's
10 burbees

Tuplat meni taas aivan miten sattuu, joten se söi ajasta paljon. 3.33 näytti kello mun temppuroinnin jälkeen.

Nyt gradut ja hommat sivuun ja Minnalle kahvittelemaan, mistä Karolinan luokse saunomaan ja odottelemaan huomista Openia (ja aamuvuoroa....)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti